ללמד בחיוך

איך להחזיק כיתה שלמה?

כיצד מתמודדים נכון עם בעיות התנהגות ומשמעת?

מהי הדרך הטובה ביותר לגשת לילד שחווה קושי?

מה הסיבה שילדים מפגינים בעיות התנהגות? איך מתמודדים עימן?

בקורס קצר וממוקד נענה על כל השאלות האלה ועוד שאלות רבות שמעסיקות מורים ומחנכים. אתן תקבלו כלים מעשיים להתמודדות נכונה וחיובית עם בעיות התנהגות במסגרות החינוך.

ארגון גפן הינו אחד הארגונים הגדולים בארץ לטיפול התנהגותי-רגשי במסגרות חינוך,  וכן מנהלות המודל הינן ראשות התכנית ללימוד ניתוח התנהגות יישומי במכללת אורנים.

מודל גפן נולד מהצורך וההבנה הבסיסית, על מנת לבצע שינוי מהותי בכיתה, אצל התלמיד ואצל הצוות החינוכי והחברתי יש להתייחס למכלול- התנהגות, הבנה הקוגניטיבית ורגש. רק כך השינוי יהיה מעמיק, איכותי ולאורך זמן! 
גפן הוא מודל התנהגותי- קוגניטיבי-רגשי, המהווה בסיס להערכת ולמדידת חוזקות וקשיי הילד/ה ולתוכנית מקיפה והוליסטית, אשר מעצימה את הילד, מותאמת אישית לצרכיו ויכולותיו ומאפשרת דינמיות במהלך שלב היישום.

מחיר מיוחד -

270 ש"ח לשלושת המפגשים

זמני הקורס:13.9, 20.9, 22.9

בשעה 19:30

  הקורס הינו מוקלט

ניתן לצפות בזמנכם הפנוי דרך הyoutube.

על המרצה

אושר ברכה-קסלסי

בעלת MA בחינוך מיוחד בהתמחות בהפרעות התנהגות ובעיות רגשיות, עם תעודת הוראה בחינוך המיוחד מטעם מכללת אורנים, ובוגרת לימודי CBT – "טיפול קרוב" של אוניברסטית חיפה וארגון "איטה".

מטפלת התנהגותית קוגנטיבית במודל גפן ובקליניקה פרטית. עוסקת במגוון קשיים כגון חרדה חברתית וחרדות מגוונות (כלבים, מחטים, בחינות, קהל ועוד), קשיים רגשיים, הערכה עצמית נמוכה ועוד.

בעלת ניסיון של מעל 10 שנים במסגרות חינוכיות וטיפוליות מגוונות, מתמחה באוכלוסיות מוחלשות ולקויות למידה. בעלת ניסיון של 8 שנים בחט"ב, מלמדת ומלווה בני נוער עם קשיים מורכבים. בעבודתי אני מלווה עם ילדים ומבוגרים  באופן פרטני, בקבוצות קטנות ובניית פרוייקטים מקדמים לכיתות מגוונות. כיום מורת שילוב, מטפלת רגשית, מנחת הורים, מורת מורים ומובילה שינוי התנהגותי-תפקודי.

אושר ברכה-קסלסי

בעלת MA בחינוך מיוחד בהתמחות בהפרעות התנהגות ובעיות רגשיות, עם תעודת הוראה בחינוך המיוחד מטעם מכללת אורנים, ובוגרת לימודי CBT – "טיפול קרוב" של אוניברסטית חיפה וארגון "איטה".

מטפלת התנהגותית קוגנטיבית במודל גפן ובקליניקה פרטית. עוסקת במגוון קשיים כגון חרדה חברתית וחרדות מגוונות (כלבים, מחטים, בחינות, קהל ועוד), קשיים רגשיים, הערכה עצמית נמוכה ועוד.

בעלת ניסיון של מעל 10 שנים במסגרות חינוכיות וטיפוליות מגוונות, מתמחה באוכלוסיות מוחלשות ולקויות למידה. בעלת ניסיון של 8 שנים בחט"ב, מלמדת ומלווה בני נוער עם קשיים מורכבים. בעבודתי אני מלווה עם ילדים ומבוגרים  באופן פרטני, בקבוצות קטנות ובניית פרוייקטים מקדמים לכיתות מגוונות. כיום מורת שילוב, מטפלת רגשית, מנחת הורים, מורת מורים ומובילה שינוי התנהגותי-תפקודי.

מה מורים אומרים עלינו?

5/5

מה למדנו לאורך השנים?

המודל שלנו מביא לשיפור חד משמעי בתפקוד של הילד, אנחנו שמים דגש על חיזוקים חיוביים ורכישת מטרות ומיומנויות בכל התחומים בחיים של הילד.

המודל שלנו מתבסס על התבוננות מקיפה
ברגשות של הילד,
במוטיבציה שלו,
במה שמניע אותו ועוזר לו לשתף פעולה
והבנה עמוקה של הקליטה החושית הייחודית לו.

אנחנו מתמקדים בשיפור התנהגויות מפתח
וקידום הרווחה הגופנית, הנפשית והחברתית שלו (Well-being).

המודל שלנו מביא לשיפור חד משמעי בתפקוד של הילד, אנחנו שמים דגש על חיזוקים חיוביים ורכישת מטרות ומיומנויות בכל התחומים בחיים של הילד.

השיטה שלנו מתבססת על התבוננות מקיפה ברגשות של הילד, במוטיבציה שלו,
במה שמניע אותו
ועוזר לו לשתף פעולה
והבנה עמוקה של הקליטה החושית הייחודית לו.

אנחנו מתמקדים בשיפור התנהגויות מפתח
וקידום הרווחה הגופנית, הנפשית והחברתית שלו (Well-being).

השיטה הוכחה על-ידי מחקרים מדעיים רבים כדרך הטיפול האפקטיבית והמהירה ביותר
לשיפור איכות החיים של הילד
וכטיפול מונע של
בעיות התנהגות שונות.

צור איתנו קשר לפרטים נוספים

צוות גפן כאן בשבילכם לכל שאלה

×
×

עגלת קניות