בתור מחנכים בגני הילדים, בתי הספר ומסגרות החינוך, אתם אלו שמעצבים את דור העתיד שלנו!

ההצלחות שלכם במערכת החינוך עם הילדים שקיבלתם לידיכם מעצבות את העתיד של כל אחד ואחת מהם.

זאת אחריות עצומה ולצד תחושת השליחות הגדולה, להיות מחנך זה לא דבר פשוט.
בעיות משמעת, מאבק תמידי להראות סמכות, עזרה לתלמידים עם קשיים רגשיים, עייפות ושחיקה אלו רק חלק מהאתגרים היומיומיים שהצוות החינוכי נדרש להתמודד איתם.

גם אחרי שנים רבות של לימודים והתנסויות במסגרת התואר,
מחנכים רבים מתקשים להתמודד עם המציאות המורכבת של בית הספר.

אנחנו מקיימים הדרכות ייעודיות ונותנים כלים מעשיים לצוותי חינוך כדי שיוכלו לשמור על תשומת הלב של הכיתה, להגיע לכל ילד בכיתה ולעזור לו להתקדם, בצורה מכובדת ומכבדת.

ליווי מורים:

כלים למורים בתחילת הדרך

מורים בתחילת דרכם יכולים להתקשות בבניית מערך שיעור, ביסוס סמכות מול התלמידים, התמודדות עם בעיות התנהגות ושילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בכיתה.

תכניות מיוחדות לכיתות עם מגוון של בעיות התנהגות

בניית תוכנית אפקטיבית להתמודדות עם קשיי התנהגות שונים במסגרות חינוכיות בהן יש מספר ילדים עם בעיות התנהגות שמפריעות לסדר היום הכללי.

תכניות פרטניות לילדים במערכת החינוך

בכיתה ישנם ילדים רבים שלא מאובחנים עם “בעיה” כלשהי, אבל גם להם יש בעיות רגשיות והתנהגותיות שונות, שמקשים על קיום סדר יום תקין שלהם ושל סביבתם ומשפיעים על ילדים נוספים במסגרת.

סדנת התמודדות עם ילד משולב בכיתה

סדנה למורים בחינוך הממלכתי ובחינוך המיוחד להתמודדות נכונה וחיובית עם ילדים מאובחנים במסגרת החינוכית.

הסדנה מתקיימת בשלושה מפגשים

  • מפגש ראשון:
    ילדים משולבים - סקירה על אבחנות שונות, למה לעתים מתנהגים בצורה שונה מילדים אחרים, כיצד להיעזר בתיאוריית המיינד, קוגניציה, רגש וויסות חושי כדי לסייע לילדים משולבים ולקדם אותם
  • מפגש שני:
    דרכי טיפול וכלים מעשיים להתמודדות עם בעיות התנהגות נפוצות אצל ילדים מאובחנים. מה הם הטיפולים השונים המוצעים לילדים? איך לעודד ולחזק התנהגויות כגון יוזמה שפתית, משחק משותף עם ילדים, ישיבה מאורגנת ועוד?
  • מפגש שלישי:
    כיצד ליישם את כל מה שלמדנו בסדנה בחיי היומיום? מתן כלים פרקטיים ומענה לשאלות פרטניות

סדנת אסטרטגיות לניהול כיתה

  • איך לבסס סמכות מול כיתה?
  • כיצד להתמודד נכון ובצורה חיובית עם בעיות התנהגות ומשמעת?
  • מהי הדרך הנכונה לגשת לילד עם קשיים רגשיים?

בסדנת גפן לניהול כיתה נענה על כל השאלות האלה ועוד שאלות רבות שמעסיקות מורים רבים.

בסדנה יינתנו כלים למורים ולצוותים חינוכיים להתמודדות עם בעיות התנהגות במסגרות החינוך.

הסדנה מתקיימת בשלושה מפגשים

  • מפגש ראשון:
    על מודל גפן והגישה ההתנהגותית + דרכי טיפול
  • מפגש שני:
    איך להשיג שינוי התנהגותי חיובי בקבוצת ילדים?
  • מפגש שלישי:
    טיפול בהתנהגויות מאתגרות כמו סירוב, אלימות, התקפי זעם, חוסר שיתוף פעולה

מעוניינים בהדרכה מקצועית עבור הצוות החינוכי שלכם?

הירשמו לשיחת ייעוץ חינם!