Gefen's Logo

אנחנו מאמינות שהחינוך בישראל
יכול וצריך להתנהל אחרת.

אנחנו מאמינות שהחינוך בישראל יכול וצריך
להתנהל אחרת.

מנהלים, יועצות, מורים, משפחות ומטפלים מתמודדים היום עם ילדים שסובלים מבעיות התנהגות, אלימות, קושי בויסות רגשי, בעיות קשב וריכוז ומיומנויות חברתיות מבלי שיש להם את הכלים הנכונים לנווט עם האתגרים האלו.

אלינה גורליק – מייסדת מודל גפן, מנהלת, מנחה, מרצה ומלווה ילדים, בוגרים, צוותי חינוך ומנתחי התנהגות. 

ראשת התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. מנתחת התנהגות, M.A בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מורכבות בהצטיינות, BA בפסיכולוגיה וחינוך.

בעלת נסיון של למעלה מ- 15 שנים בטיפול, הנחייה ושילוב ילדים בעלי עיכובים התפתחותיים ותקשורתיים, הערכה וטיפול בבוגרים בעלי צרכים מיוחדים וכן בליווי צוותים ומטפלים במסגרות חינוך מיוחד.

מנחת תכניות סופרוויז'ן למנתחות התנהגות, מרצה לצוותי חינוך בבתי הספר השונים ומלווה צוותי חינוך בהתבוננות וטיפול פרטני ומערכתי. בונה תכניות התערבות לילדים עם קשיים חברתיים, רגשיים, התנהגותיים והתפתחותיים. מלמדת ומכשירה מטפלים לטיפול בילדים ובוגרים עם מורכבויות שונות.

עדי וינשטוק – מייסדת מודל גפן, מנהלת, מנחה, מרצה ומלווה ילדים, בוגרים, צוותי חינוך ומנתחי התנהגות. 

ראשת התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. מנתחת התנהגות M.A, BCBA בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מאוניברסיטת חיפה, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה. בוגרת תוכנית ההכשרה למנתחי התנהגות מטעם אוניברסיטת ת”א.

בעלת נסיון של למעלה מ- 15 שנים בהנחייה וניתוח התנהגות, משלבת גישות התנהגותיות עם גישות התפתחותיות וקוגנטיביות בהתאמת תוכנית לילד, למשפחה ולגורמים החינוכיים. בונה ומנחה תכניות בבתי ספר לטיפול וקידום לילדים ובוגרים עם קשיי התנהגות וקשיים חברתיים, מנחה צוותים חינוכיים בניווט כיתה וטיפול בבעיות התנהגות. מעבירה סדנאות לצוותים חינוכיים וטיפוליים.

עם הכלים הנכונים, הגישה החיובית המקדמת וראייה של התמונה המלאה נגיע לשינוי. זה אפשרי וזה קורה מול עינינו בכל מסגרת חינוך אליה נכנסנו.

המודל שלנו בנוי מתכניות עבודה פשוטות, ברורות ופרקטיות על מנת שהצוות החינוכי או המטפל יוכל להכיל וליישם אותן בקלות. אחרי שנים של למידה ומחקר אקדמי בשילוב עבודת שטח אנחנו יודעות ששינוי אמיתי מהיר וארוך טווח מושג בעבודה עמוקה שמתחשבת בצד ההתנהגותי, הרגשי והקוגנטיבי. זו בדיוק המהות של מודל גפן.

כשהנקודות נפגשות הקסם עובד

הצוות של גפן

מיכל מוזס
סילנה דכוור נאסר
אושר ברכה קסלסי
אנג'לה קורליקוב
מיכל גור
טל מרקו
דניאל הראל
שרה עזאם
חנית איכר
דבורית פלג
לוסיאנה נהרא
אלומה כהן נצר
קטי אטדגי
לליב ינובר
שירין חאג'

עושים שינוי אמיתי בבית הספר.
לפרטים נוספים השאירו פניה.