אלינה גורליק​

מייסדת מודל גפן

מייסדת מודל גפן.

ראש התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. בונה ומנחה תכניות ביתיות ומערכתיות לטיפול וקידום לילדים ובוגרים בעלי לקויות תקשורת, בעיות התנהגות, קשיים חברתיים וקשיים רגשיים. מלמדת ומכשירה מטפלים לטיפול בילדים ובוגרים עם מורכבויות שונות.
מנתחת התנהגות, M.A בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מורכבות בהצטיינות, BA בפסיכולוגיה וחינוך. 
בעלת נסיון מעל 15 שנים בטיפול, הנחייה ושילוב ילדים בעלי עיכובים התפתחותיים ותקשורתיים, הערכה וטיפול בבוגרים בעלי צרכים מיוחדים וכן בליווי צוותים ומטפלים במסגרות חינוך מיוחד.
מנחה ומלווה צוותי הוראה וצוותים חברתיים במסגרות חינוך פורמליות ובלתי פורמליות בהתבוננות וטיפול פרטני ומערכתי. 

עדי וינשטוק

מייסדת מודל גפן

IMG_5318-Edit-3-1

מייסדת מודל גפן.

ראש התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. בונה ומנחה תכניות ביתיות לטיפול וקידום לילדים ובוגרים בעלי לקויות תקשורת, בעיות התנהגות וקשיים חברתיים ומעבירה סדנאות לצוותים חינוכיים וטיפוליים.
מנתחת התנהגות M.A, BCBA בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מאוניברסיטת חיפה ותואר ראשון בפסיכולוגיה. בוגרת תוכנית ההכשרה למנתחי התנהגות מטעם אוניברסיטת ת”א.
בעלת נסיון של 15 שנים בהנחייה וניתוח התנהגות, משלבת גישות התנהגותיות עם גישות התפתחותיות וקוגנטיביות בהתאמת תוכנית לילד, למשפחה ולגורמים החינוכיים. 
מרצה במכללת אורנים במגמת ניתוח התנהגות.

הצוות של גפן

מיכל מוזס

לחצו כדי להכיר אותי
מנהלת משרד, בעלת ניסיון מעל 14 שנים בניהול אדמיניסטרטיבי וריכוז תחום מידע ניהולי.
עוסקת בניהול צוותים, שירות לקוחות, מענה לפניות ושביעות רצון לקוח.

סילנה דכוור נאסר

לחצו כדי להכיר אותי

בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מטעם מכללת עמק יזרעאל, בעלת תעודת הסמכה בניתוח התנהגות מטעם מכללת אורנים. בעלת ניסיון בהנחייה וכתיבת תכניות התערבות בגני תקשורת.

כיום מתמחה בניתוח התנהגות בעמותת אלו״ט, במסגרת התפקיד מטפלת פרטני וקבוצתי בילדים על הרצף האוטיסטי, הדרכת צוות חינוכי, שילוב של ילדים בחינוך הרגיל ובנייה של תכניות התערבות אשר מותאמות לצרכי הילד, הגן וההורים

אושר ברכה קסלסי

לחצו כדי להכיר אותי

בעלת MA בחינוך מיוחד בהתמחות בהפרעות התנהגות ובעיות רגשיות, עם תעודת הוראה בחינוך המיוחד מטעם מכללת אורנים.
מטפלת התנהגותית קוגנטיבית, בעלת ניסיון של מעל 10 שנים במסגרות חינוכיות וטיפוליות מגוונות, מתמחה באוכלוסיות מוחלשות ולקויות למידה
כיום מורת שילוב, מטפלת רגשית, מנחת הורים ומורים ומובילה שינוי התנהגותי-תפקודי.
בעלת ניסיון של 8 שנים בחט"ב, מלמדת ומלווה בני נוער עם קשיים מורכבים. בעבודתי אני עובדת עם ילדים בשיעורים פרטניים, בקבוצות קטנות ובניית פרוייקטים מקדמים לכיתות מגוונות.

ריהאם זובידאת

לחצו כדי להכיר אותי

מנתחת התנהגות מטעם המכללה האקדמית אורנים, בוגרת תואר ראשון במדעי התנהגות ומנחת קבוצות.
בעלת נסיון רב כרכזת חברתית שכוללת אחריות על בניית תוכניות ומערך הכשרות והדרכות, בנוסף לזה, מלווה אישית וקבוצתית לאוכלוסיות מגוונות בחברה מתוכם חינוך מיוחד.
כיום מנתחת התנהגות שמנחה צוותי חינוך בהתמודדות היומיומית שלהם בניווט כיתה והתנהגויות מאתגרות.

אנג'לה קורליקוב

לחצו כדי להכיר אותי

מנתחת התנהגות מטעם אוניברסיטת תל אביב בהתמחות עם אוכלוסיית ASD, בוגרת תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך מיוחד, תואר שני ועבודת תזה בהוראה ולמידה, התמחות באוטיזם מטעם מכללת לוינסקי. בעלת ניסיון מעל 30 שנים בתחום החינוך המיוחד.

כיום מנהלת היחידה לאדם עם אוטיזם ורכזת קליטת דיירים חדשים במסגרת חוץ ביתית לאנשים בוגרים עם צרכים מיוחדים. במסגרת העבודה נותנת הדרכה וליווי לצוותים  בכל תחומי החיים כולל תוכניות אישיות פרטניות.

מיכל גור

לחצו כדי להכיר אותי

בעלת תואר ראשון בהצטיינות בחינוך, סטודנטית לתואר שני בניתוח התנהגות יישומי מטעם מכללת כנרת. בעלת ניסיון עשיר בהעשרה טיפול ושילוב ילדים עם קשיים תקשורתיים והפתחותיים. כיום מתמחה בתחום ניתוח התנהגות במסגרות חינוך בהדרכת צוותים חינוכיים וחברתיים וטיפול פרטני וקבוצתי בילדים עם קשיים שונים. וכן בונה ומנחה תכניות ביתיות ומערכתיות לטיפול וקידום לילדים ובוגרים בעלי לקויות תקשורת, בעיות התנהגות, קשיים חברתיים וקשיים רגשיים

טל מרקו

לחצו כדי להכיר אותי
בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה הפתוחה, הסמכה בניתוח התנהגות מאוניברסיטת תל אביב/ מנתחת התנהגות כ 16 שנים.
בעלת קליניקה פרטית הנותנת מענה לכ- 20 משפחות לילדים עם אוטיזם וצרכים מיוחדים. מרצה בכירה בארגון "בית ליאור", בקורסים להורים ותראפיסטים שרוצים להכיר את העולם ההתנהגותי. מדריכה וסופרויז'ן בעמותת פרח- מעונות וגני תקשורת, למנתחי התנהגות בתחילת דרכם המקצועית
מרצה בקורס היבטיים קליניים ללימודי הסמכה בניתוח התנהגות יישומי מטעם מכללת לוינסקי-וינגייט
מדריכה מטעם מודל גפן לצוותים חינוכיים ביישום תכניות התערבות התנהגותיות, חברתיות  וניווט כיתה.

דניאל הראל

לחצו כדי להכיר אותי

בוגרת תואר ראשון B.A בסוציולוגיה-אנתרופולוגיה ולימודי עבודה מטעם אוניברסיטת תל אביב. בעלת תעודת ניתוח התנהגות יישומי ABA מטעם המרכז הרפואי שיבא, תל השומר (בית הספר לניתוח התנהגות לטיפול בהפרעות פסיכיאטריות). במסגרת ההתמחות בלימודים עבדתי הן עם החינוך המיוחד והן עם החינוך הרגיל.
כיום מנתחת התנהגות בגני התקשורת בעמותת אלו״ט. במסגרת התפקיד אני מטפלת באופן פרטני בילדי הגן, מנחה את הצוות החינוכי לפי עקרונות הגישה ההתנהגותית, וכן כותבת ועורכת תכניות התערבות – הן פרטניות והן גניות. כל זאת תוך שיתוף פעולה עם צוות רב-מקצועי ועם הורי הילדים.

שרה עזאם

לחצו כדי להכיר אותי

 מנתחת התנהגות מטעם מכללת לוינסקי לחינוך ,בוגרת תואר ראשון במדעי התנהגות , בעלת נסיון רב בבנית תוכניות אישיות וניהול סיכונים, ובנית תוכניות כיתתיות ,הכשרת צוותים מקצועיים וצוותים טיפוליים והדרכתם בכל שלבי יישום תוכנית , מדריכה אישית וקבוצתית לאוכלוסיות שונות אוטיזם מש״ה צרכים מיוחדים ואוכלוסיות עם התפתחות תקינה ובעיות התנהגות.

חנית איכר

לחצו כדי להכיר אותי

בעלת תואר ראשון בחינוך . בעלת תעודה של ניתוח התנהגות יישומי ABA ממכללת וינגייט .
מנתחת התנהגות במתי"א יזרעאל, מלווה צוותי הוראה וגננות , כותבת תכניות התנהגות לילדי זכאות ועובדת באופן פרטני בשילוב חברתי. כיום, מלווה ומנחה צוותי חינוך והוראה לפי מודל גפן, מרצה ומנהלת תכניות התערבות אישיות וקבוצתיות, מטפלת באופן פרטני וקבוצתי בילדים עם קשיים חברתיים.

דבורית פלג

לחצו כדי להכיר אותי

בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ומתמטיקה. תואר שני-חינוך, הוראה והנחיה בהתמחות "פיתוח הדרכה בארגונים", בעלת תעודה של ניתוח התנהגות יישומי ABA ותעודת מאמנת אישית של ילדים עם הפרעת קשב.
מחנכת כיתות ריגשיות התנהגותיות בחטיבת ביניים- 25 שנים.
מנתחת התנהגות במתי"א זבולון אשר, מלווה צוותי הוראה ומורים , כותבת תכניות התנהגותיות, מלווה ומנחה צוותי חינוך והוראה לפי מודל גפן, מרצה ומנהלת תכניות התערבות אישיות וקבוצתיות.

לוסיאנה נהרא

לחצו כדי להכיר אותי

בוגרת BA תואר ראשון רב תחומי בהתמחות חינוך ומדעי ההתנהגות מטעם המכללה האקדמית תל חי. בוגרת התכנית לטיפול רגשי הנעזר בבעלי חיים AAT מטעם המכללה האקדמית אורנים. כיום סטודנטית שנה ב' לניתוח התנהגות יישומי ABA מטעם המכללה האקדמית אורנים.

בניסיוני רכזת חונכות בפרוייקט פרח, אחראית על חונכים ותלמידים חניכים, הדרכה וליווי חונכים ובניית תוכניות חונכות. בעלת ניסיון בתחום ההוראה והחינוך, ליווי באופן פרטני וקבוצתי תלמידים בבית ספר יסודיים.

מטפלת רגשית עבודה עם אוכלוסיות שונות כגון בוגרים עם צרכים מיוחדים. בנוסף עבודה כמטפלת רגשית עם ילדים מבתי ספר יסודיים. מטפלת רגשית במסגרת היחדיה להתפתחות הילדי , ליווי ילדים והורים המגיעים לטיפול. הדרכת הורים במסגרת הטיפול הרגשי. כיום מנחה במודל גפן מדריכה מורים ומלווה כיתות ותלמידים עם קשיים התנהגותיים, רגשיים וחברתיים.

אלומה כהן נצר

לחצו כדי להכיר אותי

בעלת תואר ראשון בהצטיינות בסוציולוגיה ובספרות עברית מטעם Hunter College בניו יורק.בעלת תעודת הסמכה בניתוח התנהגות מטעם מכללת דוד ילין, נותנת הדרכה וליווי לצוותים המתמודדים עם ילדים בעלי קשיי התנהגות בהתפתחות תקינה.

בעלת ניסיון של 7 שנים ביעוץ שינה, מדריכה ומלווה משפחות באמצעות מודל התנהגותי מובנה אישית לצורכי המשפחות. בעלת ניסיון הדרכתי בחינוך הבלתי פורמלי בקיבוצים.

 

קטי אטדגי

לחצו כדי להכיר אותי

בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מטעם מכללת נתניה. בעלת תעודת לימודי ניתוח התנהגות מטעם אוניברסיטת ת"א.

עובדת במהלך ה-7 שנים האחרונות כמנתחת התנהגות בגני תקשורת. בעלת נסיון רב בבניית תוכניות טיפול, הדרכת צוותים, הדרכת הורים וטיפול ישיר בילדים על הרצף. בנוסף, בעלת נסיון בליווי מנתחות התנהגות בתחילת דרכן במסגרת פרוייקט חונכות מטעם עמותת אלו"ט. במקביל לעבודה ב'מודל גפן' עובדת גם במגזר הפרטי עם משפחות וילדים עם ASD.

לליב ינובר

לחצו כדי להכיר אותי

בוגרת תואר ראשון B.A בשירותי אנוש מטעם מכללת עמק יזרעאל ותואר שני M.A בבריאות נפש קהילתית מטעם אוניברסיטת חיפה. תעודת הצטיינות כתרפיסטית ABA בבית ליאור

וכיום סטודנטית בשנה ב' לניתוח התנהגות יישומי ABA מטעם מכללת אורנים.

בעלת ניסיון בהנהלה והדרכה פרטנית וקבוצתית, בבנייה והפעלת תוכניות שיקום לצעירים ובוגרים הן בפן הנפשי והן בפן התפקודי.

כיום מתאמת טיפול CASEMANAGER בעמותת "אנוש" (העמותה הישראלית לבריאות הנפש), מלווה אישית בוגרים המתמודדים נפשית בכל תחומי החיים. מנחה במודל גפן מדריכה מורים ומלווה כיתות ותלמידים עם קשיים התנהגותיים, רגשיים וחברתיים.

נסרין ח'יר

לחצו כדי להכיר אותי

בעלת תואר שני MA ניתוח התנהגות יישומי ממכללת כנרת
תואר ראשון BA חינוך מיוחד ופסיכולוגיה אוניברסיטת בר אילן
הכשרה CBT בשילוב מודלים קוגניטיביים ורגשיים ACT למנתחי התנהגות מכללת אורנים .
מדריכת הורים מכון אדלר
מאמנת ילדים ונוער בסיכון עוצמה למאמנים
מאמנת לשיפור קשב וריכוז ומיומנויות למידה המכללה לחינוך חדש בישראל .
היום מורה לחינוך מיוחד הוראה ושילוב אוכלוסיות מיוחדות ושונות , לקויות למידה והפרעות התנהגות , ASD , עיקובים התפתחותיים ושפתי.
הנחיה והדרכת הורים , מנחה ומלווה צוותי הוראה ומנתחת התנהגות לפי מודל גפן .

שירין חאג'

לחצו כדי להכיר אותי

בוגרת תואר ראשון B.Ed בהוראת מתמטיקה ותקשורת לבית הספר היסודי מטעם מכללת גורדון חיפה.

כיום סטודנטית במכללת כנרת לתואר שני M.A בניתוח התנהגות.

5 שנים של ניסיון בתור מורה וגננת בגנים רגילים ובבתי ספר. בנוסף לניסיון בחינוך הבלתי פורמלי

במשך שלושה שנים ביצעתי התנדבות שבה לימדתי תלמידים עם קשיים חברתיים באופן פרטי.

כיום מנחה מטעם מודל גפן- מדריכה צוותים חינוכיים בניווט כיתה וטיפול בבעיות התנהגות, מנחה קבוצות קטנות וגדולות על מיומנויות חברתיות וקשיים רגשיים והתנהגותיים.

"אנחנו נעזור לילד שלכם לרכוש מיומנויות חדשות ולתקשר טוב יותר עם העולם"

הירשמו לשיחת ייעוץ חינם!