אלינה גורליק​

מייסדת מודל גפן

מייסדת מודל גפן.

בונה ומנחה תכניות ביתיות ומערכתיות לטיפול וקידום לילדים ובוגרים בעלי לקויות תקשורת, בעיות התנהגות, קשיים חברתיים וקשיים רגשיים. מלמדת ומכשירה מטפלים לטיפול בילדים ובוגרים עם מורכבויות שונות.
מנתחת התנהגות, M.A בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מורכבות בהצטיינות, BA בפסיכולוגיה וחינוך. 
בעלת נסיון מעל 10 שנים בטיפול, הנחייה ושילוב ילדים בעלי עיכובים התפתחותיים ותקשורתיים, הערכה וטיפול בבוגרים בעלי צרכים מיוחדים וכן בליווי צוותים ומטפלים במסגרות חינוך מיוחד.
מנחה ומלווה צוותי הוראה וצוותים חברתיים במסגרות חינוך פורמליות ובלתי פורמליות בהתבוננות וטיפול פרטני ומערכתי. 

עדי וינשטוק

מייסדת מודל גפן

מייסדת מודל גפן.

בונה ומנחה תכניות ביתיות לטיפול וקידום לילדים ובוגרים בעלי לקויות תקשורת, בעיות התנהגות וקשיים חברתיים ומעבירה סדנאות לצוותים חינוכיים וטיפוליים.
מנתחת התנהגות M.A, BCBA בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מאוניברסיטת חיפה ותואר ראשון בפסיכולוגיה. בוגרת תוכנית ההכשרה למנתחי התנהגות מטעם אוניברסיטת ת”א.
בעלת נסיון של 10 שנים בהנחייה וניתוח התנהגות, משלבת גישות התנהגותיות עם גישות התפתחותיות וקוגנטיביות בהתאמת תוכנית לילד, למשפחה ולגורמים החינוכיים. 
מרצה במכללת אורנים במגמת ניתוח התנהגות.

הצוות של גפן

ינה קליש

לחצו כדי להכיר אותי

מנהלת אזור מודל גפן.

מלווה משפחות ובונה תכניות ביתיות עבור ילדים עם לקויות התפתחותיות ותקשורתיות, קשיים חברתיים, הפרעות קשב וריכוז ומוגבלויות שכליות.

מדריכה צוותים חינוכיים במסגרות חינוך שונות ומנגישה עבורם כלים ומיומנויות התנהגותיות תוך השמת דגש על רווחת והעצמה אישית הן של הצוות והן של הילדים.

בעלת ניסיון רב בטיפול והדרכת ילדים ונוער בסיכון, כולל ליווי והדרכת הורים וצוותים לילדים שסובלים מהזנחה ואלימות במשפחה.

מנתחת התנהגות מטעם מכללת אורנים, בעלת B.A במדעי ההתנהגות מטעם האוניברסיטה הפתוחה.

מנהלת את מערך החוגים של גפן במטרה לקדם ולפתח אצל ילדים מיומנויות חברתיות שיאפשרו להם לנהל חיי חברה תקינים ועשירים ויתרמו לרווחתם בעתיד.

מנחה קורסים והשתלמויות במסגרות פורמליות ובלתי פורמליות.

בודור חג׳אג׳רה

לחצו כדי להכיר אותי

מנתחת התנהגות  ומרפאה בעיסוק. בעלת ניסיון טיפולי עם ילדים ונוער עם אוטיזם ברמות תפקוד שונות החל משנת 2016 . עבודתי כמרפאה בעיסוק כללה קביעת מטרות טיפוליות , עבודה פרטנית וקבוצתית , הדרכת הורים. בנוסף ,בוגרת מסלול ניתוח התנהגות יישומי באוניברסיטה העברית. במסגרת עבודתי בניתי תוכניות טיפוליות התנהגותית על בסיס עקרונות הגישה המדעית- ניתוח התנהגות יישומי (ABA) בהתאמה אישית לילד המטופל עם הנחייה של צוותים חינוכיים וטיפוליים בתוכנית ההתערבות. 

ד"ר מיקה קופלר

לחצו כדי להכיר אותי

בוגרת תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה ותעודת הוראה,לימודי דוקטורט בפילוסופיה וחינוך.Anglia Ruskin University PhDו- ,M.A.

מוסמכת כמנתחת התנהגות  ABA מטעם מכללת אורנים, מוסמכת בייעוץ משפחתי והדרכת הורים,מומחית לפיענוח ציורי ילדים.

בעלת ניסיון עשיר כמחנכת ומרכזת מגמה בחינוך בחטיבה עליונה ברשת “אורט”, עם תלמידים בכיתות מב”ר והנחיית צוות מורים מקצועי. כיום מנתחת התנהגות, מנחת הורים ומורים בקשיי התנהגות של ילדים בסביבת המשפחה. 

ריהאם זובידאת

לחצו כדי להכיר אותי

מנתחת התנהגות מטעם המכללה האקדמית אורנים, בוגרת תואר ראשון במדעי התנהגות ומנחת קבוצות.
בעלת נסיון רב כרכזת חברתית שכוללת אחריות על בניית תוכניות ומערך הכשרות והדרכות, בנוסף לזה, מלווה אישית וקבוצתית לאוכלוסיות מגוונות בחברה מתוכם חינוך מיוחד.
כיום מנתחת התנהגות שמנחה צוותי חינוך בהתמודדות היומיומית שלהם בניווט כיתה והתנהגויות מאתגרות.

רימונדה גנאים

לחצו כדי להכיר אותי
מנתחת התנהגות, בוגרת B.A במדעי ההתנהגות מטעם האוניברסיטה הפתוחה.
בעלת ניסיון בעבודה מול בני נוער בעלי קשיים אקדמיים במסגרת חינוך בלתי פורמלי, תוך דגש על הקניית הרגלי למידה נכונים, יכולות ניהול עצמי, עבודה על ערכים אישיים ואקדמיים ותרומה לקהילה.
 
עבודה מול בני נוער מצטיינים על העשרה לימודית, פיתוח חשיבה יצירתית, שאיפה למצוינות וערכי עזרה לזולת. בעלת נסיון בטיפול עם ילדים בחינוך המיוחד ובחינוך הרגיל.  
כיום מנחה במסגרות חינוך פורמליות ובלתי פורמליות, מדריכה משפחות ומנהלת תכניות ביתיות לטיפול בילדים ובוגרים עם לקויות תקשורתיות, קשיים התנהגותיים, חברתיים ורגשיים.

מנאר גזייל

לחצו כדי להכיר אותי

מנתחת התנהגות מטעם סמינר הקיבוצים, B.A ותעודת הוראה בחינוך המיוחד. בעלת 9 שנות נסיון בתחום הטיפול בחינוך המיוחד כגננת במעון יום שיקומי, וכמטפלת בשיטת ה ABA לילדים המאובחנים על הספקטרום האוטיסטי ברמות תפקוד שונות.

כיום מנתחת התנהגות במעון יום שיקומי, מנחה צוותים וכותבת תוכניות התערבות וקידום מותאמות לילדים, בנוסף מנחה צוותי חינוך במסגרות חינוך רגילות.

גל יוסף

לחצו כדי להכיר אותי
מנתחת התנהגות מטעם סמינר הקיבוצים. בעלת ניסיון רב בהדרכה ופיתוח תכניות הדרכה, עבודה עם ילדים ובני נוער עם דגש על מיומנויות חברתיות ושימוש בכלים אלו ללימוד ופיתוח מיומנויות נוספות.
כיום מנתחת התנהגות במסגרות ביתיות ומסגרות חינוכיות,  במסגרת העבודה מנהלת מערך טיפול והדרכת הורים בתכניות ביתיות לילדים עם צרכים מיוחדים, ליווי צוותים חינוכיים. בנוסף, מנהלת מערכת חינוך קיבוצית

רוזאן עונאללה פלאח

לחצו כדי להכיר אותי

מנתחת התנהגות מטעם אוניברסיטת תל אביב בהתמחות עם אוכלוסיית ASD, בוגרת תואר ראשון משולב פסיכולוגיה, סוציולוגיה וקרימינולוגיה מטעם אוניברסיטת בר אילן ומנחת קבוצות.

בעלת ניסיון רב כרכזת למעורבות חברתית, מנחת צוותים ואחראית לבניית והובלת הפעילויות, ניהול והכשרה.
מלווה תוכניות התנדבות במגזר הערבי.
כיום מנתחת התנהגות, מנחה ומלווה צוותי טיפול במסגרות חינוך, כמו כן בונה ומנהלת תוכניות טיפול משפחתיות

"אנחנו נעזור לילד שלכם לרכוש מיומנויות חדשות ולתקשר טוב יותר עם העולם"

הירשמו לשיחת ייעוץ חינם!