Gefen's Logo

טיפול וקידום מיומנויות חברתיות

270 ₪
מחיר רגיל
150 ₪
מחיר עדכני | 45% הנחה
270 ₪
מחיר רגיל
3 מפגשים, 270 דקות
קורס דיגיטלי מוקלט
קורס ממוקד
בנושא רכישת מיומנויות חברתיות
למי זה מתאים?
אנשי חינוך, מטפלים, הורים ומנתחי התנהגות

שלושה מפגשי למידה בהם נסקור יחד את עולם המיומניות החברתיות אצל ילדים.

בקורס תרכשו כלים יישומיים ומוכחים לשיפור היכולות החברתיות של הילד

נכיר מקרים של ילדים שחווים קשיים בהבנת ורכישת מיונויות חברתיות ונבין את ההשלכות הקריטיות שיכולות לבוא בעקבות זאת.  תגובה חסרת פרופורציה, אי הצלחה ביצירת משחק איכותי ורציף עם ילדים אחרים, תגובה אלימה או התקפי זעם בסיטואציות מאתגרות או בעיות התנהגות אחרות. נכיר את הסיבות לקשיים החברתיים, איך ניתן למנוע בעיות כאלו ונעבור לפתרונות. נלמד שיטת טיפול מהירה ואפקטיבית לפיחות מיומנויות חברתיות בצורה קלה.

עם איזה ידע תצאו מהקורס?

היכרות עם סיפורי מקרה אמיתיים משטח שיקנו לנו תרגול ולמידה בתנאים הכי קרובים למציאות.
היכרות עמוקה עם קשיים חברתיים , הסיבות, איך ניתן למנוע והפתרונות.
נדע לזהות ולטפל ביחיד ובקבוצה עם קשיים חברתיים אצל ילדים.
נרכוש שיטות טיפול מהירות ואפקטיביות לפיתוח מיומניות חברתיות בקלות.
אלינה גורליק – מייסדת מודל גפן, מנהלת, מנחה, מרצה ומלווה ילדים, בוגרים, צוותי חינוך ומנתחי התנהגות. 

ראשת התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. מנתחת התנהגות, M.A בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מורכבות בהצטיינות, BA בפסיכולוגיה וחינוך.

בעלת נסיון של למעלה מ- 15 שנים בטיפול, הנחייה ושילוב ילדים בעלי עיכובים התפתחותיים ותקשורתיים, הערכה וטיפול בבוגרים בעלי צרכים מיוחדים וכן בליווי צוותים ומטפלים במסגרות חינוך מיוחד.

מנחת תכניות סופרוויז'ן למנתחות התנהגות, מרצה לצוותי חינוך בבתי הספר השונים ומלווה צוותי חינוך בהתבוננות וטיפול פרטני ומערכתי. בונה תכניות התערבות לילדים עם קשיים חברתיים, רגשיים, התנהגותיים והתפתחותיים. מלמדת ומכשירה מטפלים לטיפול בילדים ובוגרים עם מורכבויות שונות.

עדי וינשטוק – מייסדת מודל גפן, מנהלת, מנחה, מרצה ומלווה ילדים, בוגרים, צוותי חינוך ומנתחי התנהגות. 

ראשת התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. מנתחת התנהגות M.A, BCBA בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מאוניברסיטת חיפה, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה. בוגרת תוכנית ההכשרה למנתחי התנהגות מטעם אוניברסיטת ת”א.

בעלת נסיון של למעלה מ- 15 שנים בהנחייה וניתוח התנהגות, משלבת גישות התנהגותיות עם גישות התפתחותיות וקוגנטיביות בהתאמת תוכנית לילד, למשפחה ולגורמים החינוכיים. בונה ומנחה תכניות בבתי ספר לטיפול וקידום לילדים ובוגרים עם קשיי התנהגות וקשיים חברתיים, מנחה צוותים חינוכיים בניווט כיתה וטיפול בבעיות התנהגות. מעבירה סדנאות לצוותים חינוכיים וטיפוליים.

חשוב לך לדעת עוד פרטים?
אנחנו כאן בשבילך.