במפגש קצר וממוקד מחכה לכם הרבה מאוד ערך.
נסקור את התיאוריה בתחום הויסות רגשי אצל ילדים. נעמיק בקשיים היומיומיים שלהם וההתמודדות שלהם עם אתגרים בתפקודים ניהוליים ויצירת קשרים. נכיר אתגרים ולמידה של מקרי בוחן שיציידו אתכם בכלים פרקטיים במקרים של שיבושים בויסות הרגשי, שליטה בדחפים, יכולת הסתגלות, התרחקות והמנעות.
אלינה גורליק ועדי וינשטוק, מייסדות מודל גפן, דוקטורנטיות וראשות התכנית לניתוח התנהגות יישומי במכללת אורנים. בעלות נסיון של למעלה מ- 15 שנים בהנחייה וניתוח התנהגות, משלבות גישות התנהגותיות עם גישות התפתחותיות וקוגנטיביות בהתאמת תוכנית לבית הספר, לצוות החינוכי ולתלמידים.
כשמסקנות המחקר פוגשות את השטח הקסם פשוט קורה.
"אנחנו מאמינות שהחינוך בישראל יכול וצריך להתנהל אחרת. עם הכלים הנכונים, עם גישה חיובית ומקדמת וראייה של התמונה המלאה נגיע לשינוי.
זה אפשרי וזה קורה בכל בית ספר אליו אנחנו נכנסות. אנחנו יודעות ששינוי אמיתי מהיר וארוך טווח מושג בעבודה עמוקה שמתחשבת בצד ההתנהגותי, הרגשי והקוגנטיבי"
במודל גפן אנחנו עובדים בגישה הוליסטית המשלבת בין ניתוח התנהגות לבין הבנה רגשית, קוגניטיבית וחינוכית של הילד. כל תכנית שנבנית בשיטה הזו מתבוננת לא רק בהתנהגות, אלא גם במי שהילד ומה שהוא צריך כדי להצליח באמת.
מודל גפן מתמחה בפתרון בעיות התנהגות וויסות רגשי אצל ילדים בגישה חיובית ומעצימה. התוצאות מגיעות מיד.