קורס הסמכת מדריכות גפן לניווט כיתה ואקלים חיובי מעניק ידע מקצועי רב־תחומי וכלים יישומיים לעבודה עם צוותי חינוך, תלמידים והורים.
במהלכו תרכשו יכולות לזיהוי דפוסים רגשיים והתנהגותיים, בניית תכניות עבודה אפקטיביות ומדדות ליצירת שפה חינוכית משותפת שמקדמת שייכות, ויסות ויציבות כיתתית.
בתי הספר בישראל נמצאים בעיצומה של תקופה מאתגרת. הקשיים הרגשיים וההתנהגותיים מתרחבים, והמערכת מחפשת פתרונות מעשיים, בני קיימא, שניתן ליישם בכיתה עצמה.
זו הזדמנות לפתח תחום עשייה מקצועי משמעותי, לרכוש מומחיות מבוקשת ולהיות חלק משינוי חינוכי רחב, בדיוק בזמן שבו הצורך הזה הולך וגדל.
אלינה גורליק ועדי וינשטוק, מייסדות מודל גפן, דוקטורנטיות וראשות התכנית לניתוח התנהגות יישומי במכללת אורנים. בעלות נסיון של למעלה מ- 15 שנים בהנחייה וניתוח התנהגות, משלבות גישות התנהגותיות עם גישות התפתחותיות וקוגנטיביות בהתאמת תוכנית לבית הספר, לצוות החינוכי ולתלמידים.
כשמסקנות המחקר פוגשות את השטח הקסם פשוט קורה.
"אנחנו מאמינות שהחינוך בישראל יכול וצריך להתנהל אחרת. עם הכלים הנכונים, עם גישה חיובית ומקדמת וראייה של התמונה המלאה נגיע לשינוי.
זה אפשרי וזה קורה בכל בית ספר אליו אנחנו נכנסות. אנחנו יודעות ששינוי אמיתי מהיר וארוך טווח מושג בעבודה עמוקה שמתחשבת בצד ההתנהגותי, הרגשי והקוגנטיבי"
במודל גפן אנחנו עובדים בגישה הוליסטית המשלבת בין ניתוח התנהגות לבין הבנה רגשית, קוגניטיבית וחינוכית של הילד. כל תכנית שנבנית בשיטה הזו מתבוננת לא רק בהתנהגות, אלא גם במי שהילד ומה שהוא צריך כדי להצליח באמת.
מודל גפן מתמחה בפתרון בעיות התנהגות וויסות רגשי אצל ילדים בגישה חיובית ומעצימה. התוצאות מגיעות מיד.