קורס המשך למנתחי התנהגות אשר סיימו את לימודיהם ומעוניינים ללמוד שילוב של מודלים קוגניטיביים ורגשיים עם הכלים של ניתוח התנהגות יישומי במסגרת עבודתם.
הקורס ישלב ידע תיאורטי, מחקרי ומעשי ובמהלכו יוצגו מודלים שונים: CBT ,ACT, הפרעת קשב וריכוז, תפקודים ניהוליים, תיאורית ההתקשרות (יצירת קשר עם הילד ועם המודרכים בשדה) ושילוב של מודלים חדשים ומתקדמים בעבודת ניתוח ההתנהגות עם ילדים ועם מבוגרים, בעלי התפתחות תקינה ובעלי צרכים מיוחדים.
בכל מפגש יתבצע תרגול של טכניקות יישום תוך תיאורי מקרה שיעלו מהשטח.
אלינה גורליק ועדי וינשטוק, מייסדות מודל גפן, דוקטורנטיות וראשות התכנית לניתוח התנהגות יישומי במכללת אורנים. בעלות נסיון של למעלה מ- 15 שנים בהנחייה וניתוח התנהגות, משלבות גישות התנהגותיות עם גישות התפתחותיות וקוגנטיביות בהתאמת תוכנית לבית הספר, לצוות החינוכי ולתלמידים.
כשמסקנות המחקר פוגשות את השטח הקסם פשוט קורה.
"אנחנו מאמינות שהחינוך בישראל יכול וצריך להתנהל אחרת. עם הכלים הנכונים, עם גישה חיובית ומקדמת וראייה של התמונה המלאה נגיע לשינוי.
זה אפשרי וזה קורה בכל בית ספר אליו אנחנו נכנסות. אנחנו יודעות ששינוי אמיתי מהיר וארוך טווח מושג בעבודה עמוקה שמתחשבת בצד ההתנהגותי, הרגשי והקוגנטיבי"