אם את כבר עובדת כמנתחת התנהגות, ויש לך ניסיון בשטח, את כבר יודעת שלפעמים כלים מדידים של ניתוח התנהגות לא מספיקים. את רואה שהילדים מביאים איתם עולם פנימי מורכב, שהסביבה משפיעה לא פחות מההתנהגות עצמה, ושבשביל לבנות תכנית טיפולית אמיתית צריך הרבה יותר מ ABA.
הסמינר הזה נולד בעקבות הביקוש מהשטח. כאן נלמד איך להרחיב את ההתבוננות, לדייק את העבודה הקוגניטיבית והרגשית, ולתרגם את כל זה לתכניות שמדברות את השטח.
זהו סמינר סדנאי, יישומי, שמחבר בין גישות רגשיות וקוגנטיביות. שלושה ימים אינטנסיביים עם כלים שתשתמשי בהם מיד בתוך המרחב הקליני שלך.
אלינה גורליק ועדי וינשטוק, מייסדות מודל גפן, דוקטורנטיות וראשות התכנית לניתוח התנהגות יישומי במכללת אורנים. בעלות נסיון של למעלה מ- 15 שנים בהנחייה וניתוח התנהגות, משלבות גישות התנהגותיות עם גישות התפתחותיות וקוגנטיביות בהתאמת תוכנית לבית הספר, לצוות החינוכי ולתלמידים.
כשמסקנות המחקר פוגשות את השטח הקסם פשוט קורה.
מדריכת הקורס: טל מרקו
מדריכה בכירה במודל גפן, מנתחת התנהגות בעלת ניסיון של 16 שנה. בעלת קליניקה פרטית פעילה, מרצה בקורסים להורים ומדריכה מנתחות צעירות. מומחית בבניית תכניות מותאמות לילדים עם צרכים מיוחדים – ומביאה כלים שעובדים באמת. מלווה צוותים בגני תקשורת, מדריכה באקדמיה, ומעל הכול – פועלת בגישה של מודל גפן.
במודל גפן אנחנו עובדים בגישה הוליסטית המשלבת בין ניתוח התנהגות לבין הבנה רגשית, קוגניטיבית וחינוכית של הילד. כל תכנית שנבנית בשיטה הזו מתבוננת לא רק בהתנהגות, אלא גם במי שהילד ומה שהוא צריך כדי להצליח באמת.
מודל גפן מתמחה בפתרון בעיות התנהגות וויסות רגשי אצל ילדים בגישה חיובית ומעצימה. התוצאות מגיעות מיד.