מודל הטיפול של גפן הוא הוליסטי (שלם ומקיף) המתבסס על שלושת הגישות הנחקרות והמוכחות ביותר בתחום הטיפול: התנהגותית, קוגניטיבית ורגשית.
הקורס מאפשר לכם ולסביבה להעצים את היכולות של הילד איתו אתם נמצאים על בסיס יומיומי, או מטפלים. בקורס תלמדו על הגישות הטיפוליות השונות, כלים להערכה ואבחון, בניית מטרות טיפול, בנוסף תקבלו פתרונות מעשיים וקלים ליישום אצל ילדים עם קשיים תקשורתיים, חברתיים ורגשיים.
הקורס היה חוויה מרתקת עבורי, למדתי על עצמי הרבה ורכשתי כלים חדשים. האופן בו הוצגו סיטואציות והתמודדויות מחיי היומיום תרם לי להבנה של איך לפעול, בייחוד הלמידה על החיבור בין העולם הפנימי הרגשי והשפעתו על העולם החיצוני וההתנהגותי. זה גרם לי להסתכל על המטופל שלי מזווית ראיה אחרת. את זה לא למדתי בשום מקום אחר.
דנה כהן
קורס מעניין ומעשיר מאוד, הכרחי אחרי סיום הלימודים ובמהלך השנה הראשונה בעבודה כמנתחת התנהגות. השתוקקתי להמשך הלמידה אתכן. זה עוזר מאוד לצבור ידע פרקטי שאפשר ליישם בעבודה. מחכה לקורסים נוספים.
יונתן הרוש
זה היה קורס מאוד מעניין, תרם לי רבות. זכיתי להעשיר את הידע שלי ולהוסיף עוד כלים למאגר. שילוב הכלים מעולם ה-CBT עזר לי לפתח את הראייה המקצועית ולתת מענה טוב יותר לתלמידים. אני מרגישה שהיום אני מצליחה להסתכל בצורה רחבה יותר ועמוקה יותר על מה שעובר התלמיד
ת'גריד עמר
הכלים של ה-CBT עזרו לי המון כאמא, מורה ומנתחת התנהגות. בזכות הקורס אני יכולה לכתוב היום תוכניות ניתוח התנהגות מוצלחות בשטח במסגרת העבודה שלי במשרד החינוך. מודל גפן עושה מהפך לשינוי התפיסה בחברה הישראלית בכל מה שידעו קודם על ניתוח התנהגות.
חנית שלום
אלינה גורליק ועדי וינשטוק, מייסדות מודל גפן, דוקטורנטיות וראשות התכנית לניתוח התנהגות יישומי במכללת אורנים. בעלות נסיון של למעלה מ- 15 שנים בהנחייה וניתוח התנהגות, משלבות גישות התנהגותיות עם גישות התפתחותיות וקוגנטיביות בהתאמת תוכנית לבית הספר, לצוות החינוכי ולתלמידים.
כשמסקנות המחקר פוגשות את השטח הקסם פשוט קורה.
"אנחנו מאמינות שהחינוך בישראל יכול וצריך להתנהל אחרת. עם הכלים הנכונים, עם גישה חיובית ומקדמת וראייה של התמונה המלאה נגיע לשינוי.
זה אפשרי וזה קורה בכל בית ספר אליו אנחנו נכנסות. אנחנו יודעות ששינוי אמיתי מהיר וארוך טווח מושג בעבודה עמוקה שמתחשבת בצד ההתנהגותי, הרגשי והקוגנטיבי"
מייסדת מודל גפן. מנהלת, מנחה, מרצה ומלווה ילדים, בוגרים, צוותי חינוך ומנתחי התנהגות. ראשת התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. מנתחת התנהגות, M.A בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מורכבות בהצטיינות, BA בפסיכולוגיה וחינוך.
בעלת נסיון של למעלה מ- 15 שנים בטיפול, הנחייה ושילוב ילדים בעלי עיכובים התפתחותיים ותקשורתיים, הערכה וטיפול בבוגרים בעלי צרכים מיוחדים וכן בליווי צוותים ומטפלים במסגרות חינוך מיוחד.
מנחת תכניות סופרוויז'ן למנתחות התנהגות, מרצה לצוותי חינוך בבתי הספר השונים ומלווה צוותי חינוך בהתבוננות וטיפול פרטני ומערכתי. בונה תכניות התערבות לילדים עם קשיים חברתיים, רגשיים, התנהגותיים והתפתחותיים. מלמדת ומכשירה מטפלים לטיפול בילדים ובוגרים עם מורכבויות שונות.
מייסדת מודל גפן. מנהלת, מנחה, מרצה ומלווה ילדים, בוגרים, צוותי חינוך ומנתחי התנהגות. ראשת התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. מנתחת התנהגות, M.A בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מורכבות בהצטיינות, BA בפסיכולוגיה וחינוך.
בעלת נסיון של למעלה מ- 15 שנים בטיפול, הנחייה ושילוב ילדים בעלי עיכובים התפתחותיים ותקשורתיים, הערכה וטיפול בבוגרים בעלי צרכים מיוחדים וכן בליווי צוותים ומטפלים במסגרות חינוך מיוחד.
מנחת תכניות סופרוויז'ן למנתחות התנהגות, מרצה לצוותי חינוך בבתי הספר השונים ומלווה צוותי חינוך בהתבוננות וטיפול פרטני ומערכתי. בונה תכניות התערבות לילדים עם קשיים חברתיים, רגשיים, התנהגותיים והתפתחותיים. מלמדת ומכשירה מטפלים לטיפול בילדים ובוגרים עם מורכבויות שונות.
מייסדת מודל גפן. מנהלת, מנחה, מרצה ומלווה ילדים, בוגרים, צוותי חינוך ומנתחי התנהגות. ראשת התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. מנתחת התנהגות, M.A בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מורכבות בהצטיינות, BA בפסיכולוגיה וחינוך.
בעלת נסיון של למעלה מ- 15 שנים בטיפול, הנחייה ושילוב ילדים בעלי עיכובים התפתחותיים ותקשורתיים, הערכה וטיפול בבוגרים בעלי צרכים מיוחדים וכן בליווי צוותים ומטפלים במסגרות חינוך מיוחד.
מנחת תכניות סופרוויז'ן למנתחות התנהגות, מרצה לצוותי חינוך בבתי הספר השונים ומלווה צוותי חינוך בהתבוננות וטיפול פרטני ומערכתי. בונה תכניות התערבות לילדים עם קשיים חברתיים, רגשיים, התנהגותיים והתפתחותיים. מלמדת ומכשירה מטפלים לטיפול בילדים ובוגרים עם מורכבויות שונות.
מייסדת מודל גפן. מנהלת, מנחה, מרצה ומלווה ילדים, בוגרים, צוותי חינוך ומנתחי התנהגות. ראשת התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. מנתחת התנהגות, M.A בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מורכבות בהצטיינות, BA בפסיכולוגיה וחינוך.
בעלת נסיון של למעלה מ- 15 שנים בטיפול, הנחייה ושילוב ילדים בעלי עיכובים התפתחותיים ותקשורתיים, הערכה וטיפול בבוגרים בעלי צרכים מיוחדים וכן בליווי צוותים ומטפלים במסגרות חינוך מיוחד.
מנחת תכניות סופרוויז'ן למנתחות התנהגות, מרצה לצוותי חינוך בבתי הספר השונים ומלווה צוותי חינוך בהתבוננות וטיפול פרטני ומערכתי. בונה תכניות התערבות לילדים עם קשיים חברתיים, רגשיים, התנהגותיים והתפתחותיים. מלמדת ומכשירה מטפלים לטיפול בילדים ובוגרים עם מורכבויות שונות.
מייסדת מודל גפן. מנהלת, מנחה, מרצה ומלווה ילדים, בוגרים, צוותי חינוך ומנתחי התנהגות. ראשת התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. מנתחת התנהגות, M.A בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מורכבות בהצטיינות, BA בפסיכולוגיה וחינוך.
בעלת נסיון של למעלה מ- 15 שנים בטיפול, הנחייה ושילוב ילדים בעלי עיכובים התפתחותיים ותקשורתיים, הערכה וטיפול בבוגרים בעלי צרכים מיוחדים וכן בליווי צוותים ומטפלים במסגרות חינוך מיוחד.
מנחת תכניות סופרוויז'ן למנתחות התנהגות, מרצה לצוותי חינוך בבתי הספר השונים ומלווה צוותי חינוך בהתבוננות וטיפול פרטני ומערכתי. בונה תכניות התערבות לילדים עם קשיים חברתיים, רגשיים, התנהגותיים והתפתחותיים. מלמדת ומכשירה מטפלים לטיפול בילדים ובוגרים עם מורכבויות שונות.
מייסדת מודל גפן. מנהלת, מנחה, מרצה ומלווה ילדים, בוגרים, צוותי חינוך ומנתחי התנהגות. ראשת התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. מנתחת התנהגות, M.A בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מורכבות בהצטיינות, BA בפסיכולוגיה וחינוך.
בעלת נסיון של למעלה מ- 15 שנים בטיפול, הנחייה ושילוב ילדים בעלי עיכובים התפתחותיים ותקשורתיים, הערכה וטיפול בבוגרים בעלי צרכים מיוחדים וכן בליווי צוותים ומטפלים במסגרות חינוך מיוחד.
מנחת תכניות סופרוויז'ן למנתחות התנהגות, מרצה לצוותי חינוך בבתי הספר השונים ומלווה צוותי חינוך בהתבוננות וטיפול פרטני ומערכתי. בונה תכניות התערבות לילדים עם קשיים חברתיים, רגשיים, התנהגותיים והתפתחותיים. מלמדת ומכשירה מטפלים לטיפול בילדים ובוגרים עם מורכבויות שונות.
מייסדת מודל גפן. מנהלת, מנחה, מרצה ומלווה ילדים, בוגרים, צוותי חינוך ומנתחי התנהגות. ראשת התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. מנתחת התנהגות, M.A בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מורכבות בהצטיינות, BA בפסיכולוגיה וחינוך.
בעלת נסיון של למעלה מ- 15 שנים בטיפול, הנחייה ושילוב ילדים בעלי עיכובים התפתחותיים ותקשורתיים, הערכה וטיפול בבוגרים בעלי צרכים מיוחדים וכן בליווי צוותים ומטפלים במסגרות חינוך מיוחד.
מנחת תכניות סופרוויז'ן למנתחות התנהגות, מרצה לצוותי חינוך בבתי הספר השונים ומלווה צוותי חינוך בהתבוננות וטיפול פרטני ומערכתי. בונה תכניות התערבות לילדים עם קשיים חברתיים, רגשיים, התנהגותיים והתפתחותיים. מלמדת ומכשירה מטפלים לטיפול בילדים ובוגרים עם מורכבויות שונות.
מייסדת מודל גפן. מנהלת, מנחה, מרצה ומלווה ילדים, בוגרים, צוותי חינוך ומנתחי התנהגות. ראשת התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. מנתחת התנהגות, M.A בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מורכבות בהצטיינות, BA בפסיכולוגיה וחינוך.
בעלת נסיון של למעלה מ- 15 שנים בטיפול, הנחייה ושילוב ילדים בעלי עיכובים התפתחותיים ותקשורתיים, הערכה וטיפול בבוגרים בעלי צרכים מיוחדים וכן בליווי צוותים ומטפלים במסגרות חינוך מיוחד.
מנחת תכניות סופרוויז'ן למנתחות התנהגות, מרצה לצוותי חינוך בבתי הספר השונים ומלווה צוותי חינוך בהתבוננות וטיפול פרטני ומערכתי. בונה תכניות התערבות לילדים עם קשיים חברתיים, רגשיים, התנהגותיים והתפתחותיים. מלמדת ומכשירה מטפלים לטיפול בילדים ובוגרים עם מורכבויות שונות.